donderdag 30 december 2010

3 shirtjes

Een dikke paarse tricot, van een restje, de stof is zo dik dat ik het niet voor elkaar kreeg er een fatsoenlijke hals van te maken. Deze moest nl zo groot worden wilde mijn dochter er met haar hoofd door kunnen, dat was geen gezicht! Zo wel goed opgelost denk ik.
Overigens is deze kleur in het echt ook warmer.

Het tweede shirtje is een dunne tricot (stenzo)
met roosjes. Voorop heb ik plooitjes gemaakt, ook de onderkant is afgewerkt met plooien. De stof voor de onderkant is gesneden en verder niet afgewerkt.




Het derde shirt is weer van een reststof, de grijze tricot die wat dikker is, had ik voor een jurkje gebruikt. Weer de donkerblauwe tricot met stipjes erbij. Het is een raglan en het borduurtje is een freebee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten