zaterdag 16 april 2011

zomerjasje lotte





Het is heel lastig om het goed op de foto te krijgen, de fuchsia kleur wordt haast een vlek. Afijn, het jasje is van canvas en van binnen gevoerd met een stof met een prinsesje erop. Op de achterkant heb ik daarom een koetsje geborduurd met wat sterretjes en hotfix steentjes. Het jasje zelf heeft ook wel een soort prinsessenlijntje! De 3 knopen zijn 'nep', het jasje sluit met drukkers. Het jasje is licht getailleerd en loopt daarna wijdt uit. De onderkant van het kraagje is ook de stof van de voering.


De fotos zijn niet zo, maar het is echt een superjasje dat mijn meisje heel goed staat. En dan nog dat trotse koppie erbij! ' Mijn jasje mama, mooi he?"

1 opmerking:

  1. Ik vind de foto's ook al erg leuk! Lijtk me superschattig staan.

    gr Inge
    sancho

    BeantwoordenVerwijderen