woensdag 3 augustus 2011

cupcakes (gehaakt) en 2 blommekes


Ook ik heb cupcakes gehaakt! Errug leuk om te doen maar wel lastig, ze zijn alle drie verschillend geworden en dan bedoel ik niet de slagroom, de aardbei of de 'hagelslag'.  Nee pas bij de 3e had ik helemaal door wat de bedoeling was!

De kinderen hebben nog niet door dat er doosjes in zitten en ik denk erover ze voorlopig op de kamer van de oudste (3 te zetten) want ik ben bang dat ze anders heel snel smerig worden. En aangezien ze vastgelijmd zitten is wassen een beetje lastig.
Hier vind je het patroon van de cupcakes.

Er staan ook 2 bloemetjes op de foto, ik ben namelijk bloemen aan het haken, ik wil graag wat beter worden in haken en heb bedacht dit te doen door middel van het haken van bloemen, eerst eenvoudige patronen en dan steeds moeilijker! Leuk om te doen en overzichterlijk. Ik gebruik hiervoor het boek ' 100 bloemen om te haken en te breien'  hier te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten