woensdag 3 augustus 2011

zpagetti poef

Ohhhh wat erg! Ik ben verslaafd.........aan zpagetti. Wat is dat leuk zeg. Ik hou van wat grovere structuren en tegelijk zacht materiaal, nou dan zit je goed met zpagetti.
Wat wel erg lastig is dat je de bollen niet bij kunt bestellen, dat ze allemaal een verschillende dikte hebben en dat het dus erg moeilijk inschatten is hoeveel je met 1 bol kunt maken.

Voor de poef had ik te weinig gekocht, dus moest er een andere kleur bij (donkerblauw) voor een kleed dat ik aan het maken ben heb ik vervolgens te veel gekocht.......maar ook daar weer sprokkelen met kleuren. Ik wilde een kleed in 2 kleuren maar het worden er 4 of 5 omdat ik nergens genoeg zpagetti kon vinden. Jammer hoor.

De poef is een groot succes, precies op de goede hoogte gemaakt en de kids gebruiken hem ook maar dan overdwars. Hetgeen goed bij ze past! De onderkant is trouwens donkerblauw.


Ik heb stokjes en vasten gebruikt, ben niet helemaal tevreden over de overgangen maar tis een van mijn eerste projecten en heb er veel van geleerd! Ik heb de vulling ook zelf gemaakt, of euh nou niet de vulling zelf dat zijn tempex balletjes, maar de binnenpoef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten