donderdag 5 januari 2012

truijurk

Tja, dat vind ik de beste omschrijving 'truijurk'. Vind het een heerlijk ding, hij (of zij?) is eigenlijk een beetje te warm zelfs met dit weer. Nou ja, buiten is het perfect maar ben op het moment veel binnen.

Ik moest lang zoeken naar tricot voor de boorden en kol. Ik zocht eigenlijk een grove boordstof maar dat is niet gelukt in de goede kleur, gelukkig ging het hiermee ook!

Het idee komt vanuit een knip, geloof van november jl. Heb het patroon wel zelf getekend.

4 opmerkingen:

  1. Zo wat een gave trui/jurk!En helemaal hip,ik zag vanmiddag nog zoiets in de winkels hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk jurkje! mooie (noorse?) motiefjes! Kan het toch nog horror-winter worden... ;)
    groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had voor de meiden skibroeken gekocht en voor mezelf snowboots en ook deze truijurk vraagt om kou en nu is het gewoon warm!
    Jee dat het ook in de winkel hangt, oh stelen ze mijn idee! (waar was dat?)

    BeantwoordenVerwijderen