zaterdag 9 juli 2011

kraamtaart

Ik heb een (kleine) kraamtaart gemaakt. Ik vond het ontzettend leuk om te doen, daar zou ik mijn dagen wel mee willen vullen! Voor degene die het niet kennen:
De basis wordt gevormd door opgerolde luiers. Van bijvoorbeelds sokjes en washandjes kun je 'roosjes' rollen. Om de twee lagen zitten hydrofielluiers. Op de onderste (rose) luier, heb ik  de afbeelding van het geboortekaartje geborduurd, een soort van lange lijn waar een kinderwagen op staat en die overgaat in een hartje. Deze lijn was echt handgetekend dus niet heel gladjes en dat kwam me perfekt uit!

Bovenop zit een trekpaardje, en er ligt een washandje in de vorm van een schaapje onder, aan de achterkant een washandje in de vorm van een varken. Door de taart heen zit een stok (zo blijft alles op zijn plek) en daaraan heb ik het kaartje geplakt! Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden (en vooral degene voor wie het is natuurlijk).
Er moest een eendje bij omdat mijn nickname dukkie is......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten