dinsdag 20 maart 2012

rugzak/boekentas en klein tasje

Geleerd hebbende van het verleden, besloot ik eerst een klein tasje te maken van tafelzeil en daarna de tas die ik wilde maken.

Ze zijn beiden heel leuk geworden en best goed gelukt. (De biezen vond ik wel lastig, met name bij de voorzak van de tas, daar werd het krap en dik).
Des te jammer dat ik een denkfout heb gemaakt: ik had de hengsels voor de rugtas keurig opgemeten bij een bestaande rugzak. Aan de onderkant wel te verstaan en dit ook afgezet aan de bovenkant. Gevolg: de hengsels zakken af, ze moeten boven natuurlijk veel dichter bij elkaar.

Moet nog de moed verzamelen om dit aan te passen. Er zal een stuk zeil over de achterkant moeten, anders is te zien waar de hengsels eerst zaten. Balen!




Op de voorkant van de tas is een deurtje met 2 raampjes gemaakt, dat is wellicht niet zo goed te zien op de foto.

1 opmerking:

  1. Prachtige boekentas (en tasje), daar zou ik zelf heel fier mee over straat willen lopen haha

    BeantwoordenVerwijderen