dinsdag 20 maart 2012

weekplanner en gehaakt bloemkussen

Zo met deze 2 projecten is mijn blog weer een beetje up to date. Alhoewel ik bezig ben met een pillbox en een bijzondere pandjesbaret dus hopelijk kunnen die er snel bij.

Voor de oudste, die net naar school gaat, heb ik een weekplanner gemaakt. Geinspireerd op de planner van lilliputiens. Maar die van mij is natuurlijk van stof! Ik heb fleece gebruikt en de icoontjes geborduurd. De kleuren van de dagen sluiten aan bij de kleuren die school gebruikt.


De planner hangt onderaan de trap, het was nog lastig een goed plekje te vinden.

Het bloemkussen is van Attic 24. Het is veel werk en ik had er op een goed moment genoeg van. (Ik heb nog zoveel te doen!) Dus is het bij mij een klein, schattig, mopje van een kussen geworden. De kleuren lijken wat flets op de foto maar zijn mooi warm in het echie.

2 opmerkingen:

  1. Knap hoor! Ik heb hier de Lilliputiens kalender hangen, heel praktisch, die van jou is natuurlijk stukken mooier :) Dat bloemenkussen is ook knap maar idd wat een werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu na een tijdje laat de klittenband op verschillende plekken los, dus dat is opnieuw aan het werk! Ik vind die van lilliputiens wel heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen